Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
idiotiki-asfalisi-covid19-insurance-consumers-pensions

Κατανοήστε την ασφαλιστική σας κάλυψη κατά τη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού covid-19

H Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων (European Insurance and Occupational Pensions Authority - ΕΙΟΡΑ), είναι ένας οργανισμός της Ευρωπαϊκής Ένωσης ο οποίος εργάζεται για την ενίσχυση της προστασίας του καταναλωτή. Δημιούργησε λοιπόν έναν οδηγό καταναλωτή έξι σημείων ο οποίος μας δίνει τη δυνατότητα να κατανοήσουμε τα συμβόλαια ιδιωτικής μας ασφάλισης.

 

1. Ελέγξτε το ασφαλιστήριο συμβόλαιο

Ελέγξτε τα έγγραφα της ασφαλιστικής σύμβασής σας για να βεβαιωθείτε ότι έχετε την κάλυψη που χρειάζεστε: τι περιλαμβάνεται και, κυρίως, τι εξαιρείται.

2. Γνωρίστε τις συμβατικές υποχρεώσεις σας

Επικοινωνήστε με την ασφαλιστική σας επιχείρηση ή τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σας εάν δεν μπορείτε να εκπληρώσετε τις συμβατικές υποχρεώσεις σας, π.χ. εάν αντιμετωπίζετε οικονομικές δυσκολίες. Αυτοί μπορούν να σας ενημερώσουν για τις τυχόν συνέπειες ή τις διαφορετικές επιλογές και μπορεί να σχεδιάζουν μέτρα που θα σας συνδράμουν

3. Ενημερωθείτε για μέτρα εκτάκτου ανάγκης

Ελέγξτε για τυχόν μέτρα που έχει λάβει η ασφαλιστική σας επιχείρηση, όπως αλλαγές στις διαδικασίες διαχείρισης αποζημιώσεων. Τα τυχόν μέτρα μπορεί να σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε ζητήματα σχετικά με το ασφαλιστήριο συμβόλαιό σας.

4. Προσοχή για ενδεχόμενα απάτης

Εάν λάβετε μια προσφορά, βεβαιωθείτε ότι έχετε ελέγξει διεξοδικά τις λεπτομέρειες. Να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί σε ηλεκτρονικά μηνύματα ή υπηρεσίες που προσφέρονται μέσω διαδικτύου, κυρίως εάν δεν τις έχετε ξανά χρησιμοποιήσει. Ενδείξεις απάτης: η προσφορά είναι άκρως δελεαστική – σας ασκείται αχρείαστη πίεση – σας ζητούνται προσωπικές πληροφορίες, π.χ. όνομα χρήστη, κωδικός πρόσβασης, προσωπικά ή οικονομικά στοιχεία.

5. Μην πανικοβληθείτε αν το επενδυτικό προϊόν σας που βασίζεται σε ασφάλιση έχει χάσει αξία

Οι χρηματιστηριακές αγορές παρουσιάζουν μεγάλη μεταβλητότητα προς το παρόν και ίσως για κάποιο χρονικό διάστημα. Εάν ανησυχείτε για την πτώση της αξίας του προϊόντος ή για το εάν το προϊόν εξακολουθεί να είναι κατάλληλο για εσάς, μιλήστε με την ασφαλιστική σας επιχείρηση ή τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σας πριν την οποιαδήποτε δράση σας.

6. Εάν έχετε αμφιβολίες, επικοινωνήστε με την ασφαλιστική σας επιχείρηση ή τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή σας

Αυτοί πρέπει πάντοτε να ενεργούν προς το συμφέρον σας και είναι υποχρεωμένοι να σας παράσχουν σαφή και έγκαιρη πληροφόρηση.

insurance-pensions-consumers-covid10

 

Μπορείτε να απευθυνθείτε σε εμάς για οποιαδήποτε πληροφορία και διευκρινήσεις χρειάζεστε σχετικά με την ιδιωτική σας ασφάλιση.

 
Επισκεφθείτε την ενότητα Tips for Consumers στον δικτυακό τόπο της EIOPA: https://www.eiopa.europa.eu/browse/consumers_en